Re: a jeśli nie na Intelu to co do 2000zl?

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 21:36:12 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Krzysiek Szczepanek naskrobał(-a):

> Od beidy zawsze mozna to cpc (bleee :) ale w sumei jak robic to
> pozadnie
>:) Ja tam mam wszytsko na wiatrakach ale wyciszone na max, tylko
>:mysle
> teraz o macie bo mi cos wiatrak na szafirku zaczyna glosno chodzic
> :)

Ja mam wszystkie wiatraki puszczone na 5V, ale pomimo tego i tak ciągle
je słyszę. Niestety wiatrak zawsze będzie słyszalny. Ideałem byłoby dla
mnie gdyby z kompa dobiegał tylko dźwięk mojej BIV. :):)

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288