ecsk7s5a-sound

Autor: kulketasz_at_wp.pl
Data: Mon 24 Feb 2003 - 21:31:45 MET

Mam problemy z dźwiękiem na płycie ecsk7s5a. Już piałem o tym na forum ale nikt
mi nie pomógł. Jak włącze kompa to dźwięk chodzi przez pół godziny i potem coś
się dzieje, że nie ma dźwięku. Jak zrestartuje komputer to dalej nie ma
dźwięku. Poprostu musze wyłączyć i włączyć i wtedu już jest. I tak znowu po pół
godziny się wyłączy i tak dalej. Nie jest to wina sterowników bo instalowałem
przeróżne i nie jest to wina stystemu operacyjnego bo dźwięk siada i na win98 i
na debianie. Proszę o pomoc.