Re: pompka z cpc.pl

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 21:26:40 MET

In article <5434.00000532.3e5a6892_at_newsgate.onet.pl>, piecyk_at_buziaczek.pl
wrote:

> no coz pompka zaczela cicho chodzic, ale zaczela ciec kolo regulatorka
> przeplywu :(
> napisalem do "producenta" (jest na gwarancji) ciekawe co odpowiedza.
> no chyba ze to normalne ze one ciekna ;)

Jeśli dobrze pamiętam, to jest napisane w instrukcji do tego zestawu z cpc,
żeby nie włączać pompki, jeśli nie jest zanurzona. Z tego co piszesz wynika,
że chyba używasz jej inaczej. Oglądałem tę pompkę od środka, raczej nie ma
szans, żeby była szczelna i dało się jej używać "na powietrzu", podłączając
rurki dopływu i odpływu wody.

Paweł