Re: Zmiana liter partycji

Autor: Jacek S. (virge_at_poczta.fm)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 20:15:56 MET

 "VanVorden" napisał :|
| Za pomocą zarządzania dyskami. Odłącz CD, CDRW. Zresetuj. Wejdź do konsli
| zarządzania dyskami: w "uruchom" wpisz diskmgmt.msc. Wyskoczy takie
| specjalne okienko i tam już będzie widać co i jak. Drugim klawiszem na dany
| napęd - zmiana litery i już. Zresetuj. Podłącz napędy CD, zresetuj i już
| jest OK.

 He, no tak, to "diskmgmt.msc" to o wiele łatwiejsze tłumaczenie niż moje z tym Panelem sterowania itd. :)
Ale po co odłączać CD-Romy? Ja po prostu tym CD-Romom ( dwie nagrywarki - jedna moja, druga do sprawdzenia ) w tym diskmgmt.msc na
chwile przypisałem jakieś dziwne litery typu I,J, drugi dysk wtedy dałem na D, a CD-Romom odpowiednio dałem E i F - i chodzi, bez
wypinania i wpinania napędów... Nie łatwiej ? Czy coś przegapiłem jednak...

--
.: Jacek S. :.