Re: CDRom do taśmy FDD ??

Autor: Jacek S. (virge_at_poczta.fm)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 20:24:19 MET

 "Radoslaw Krzyzan" napisał :
| Sony Cdu33a nie ma wejścia na szeroką taśmę, jak to możliwe ? Wejście pasuje
| do FDD, nigdy sie nie spotkałem z tym żeby CDrom był podpinany do taśmy
| floppa.

Ha, mam jakiś taki właśnie napęd CD !! I ktoś kiedyś mi powiedział, ze może to napęd od... Amigi... No i kto wie, może i tak...
Jakoś chyba swego czasu zaczęli robić Amigi PC-topodobne - wiesz, obudowy typu tower, napędy CD właśnie takie... A czy przypadkiem
( sprawdź ) wtyk zasilania w porównaniu do typowo PC-towego nie jest na odwrót tym twoim CD-Romku??

--
.: Jacek S. :.