Re: Zmiana liter partycji

Autor: Jacek S. (virge_at_poczta.fm)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 20:02:13 MET

 "obywatel fss" napisał :|
| Użytkownik "ktom" <ktom2_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

| panel_sterowania/system/CDROM/dany_typ/wlasciwosci/ustawienia/poczatkowa_lit
| era_dysku
|
| W win xp nie ma takich opcji to raz a dwa nie chodzi mi o litery dysku cd
| rom ale o zmianę litery partycji z h na d

No ale na "D" masz cdrw - więc i tak na chwile to cdrw musisz "przerzucić" na inna literę, bo jak nie, to i tak nic nie zrobisz -
system ci nie umożliwi zmiany, bo i jak? Skoro na "D" jest cdrw, to jak dasz hdd ? Ale to taki szczegół... wszystkiego dokonasz za
pomocą "Zarządzania dyskami". Czyli Panel sterowania > Narzędzia administracyjne > Zarządzanie komputerem > Magazyn > no i
Zarządzanie dyskami, a tu najeżdżasz na wybrany napęd, prawoklik i dajesz "Zmień literę dysku i ścieżki"...
I już...

--
.: Jacek S. :.