karta graficzna

Autor: lachobior_at_wp.pl
Data: Mon 24 Feb 2003 - 20:03:26 MET

Witam wszystkich grupowiczow

Jestem na etapie kupna nowego kompa i jedyne z czym mam problem to jaka grafe
wybrac. Opcje mam takie:

Geforce4 ti4200
R8500
R9500PRO

Znajomkowie moi rozni mowia zeby najlepiej brac 8500, ze niby rownie szybki
jest co 9500PRO ale mi sie cos nie wydaje bo widzialem przerozne testy (np. na
Tom's hardware) i tam R9500PRO mocno wyprzedza konkurencje. Wiem rowniez ze
taki radeonik to wydatek w granicach 1000pln ale chcialbym kupic cos dobrego
zebym za pol roku nie mial takiej sytuacji ze nie moge se zadnej nowej gry
odpalic...
Prosze o pomoc.

Pawel Swierk aka LOs