jak dziala system operacyjny (od podstaw)

Autor: borys__at_poczta.onet.pl
Data: Mon 24 Feb 2003 - 17:55:41 MET

Witam...

Nie wiem, czy zwracam sie do odpowiedniej grupy ludzi, lecz nie widze narazie
odpowiedniejszej... :)

Czy ktos moze mi powiedziec czy podac zrodla literatury/dokumentacji, gdzie
znajde jak dziala system operacyjny. By dokladniej ukazac o jakiego rodzaju
materialy mi chodzi, powiem, ze szukalbym czegos w rodzaju "tutoriala" w
stylu "Jak napisac swoj wlasny system operacyjny". Czyli przykladowo, jesli
chcialbym napisac jakis "pakiet" ktory startowal by mi komputer automatycznie
np z dyskietki i np dawal by mi mozliwosc wpisania paru komend (DOS 0.0001 ;))
to jak do pisania takiego czegos musialbym sie zabrac.
Nie wiem, czy po tym wywodzie ktos wie o co chodzi - jesli tak, to czekam na
odpowiedzi, jesli nie, to piszcie dlaczego nie znacie odpowiedzi :)

Pozdrawiam!
Przemek J.