MSI KT4+gf2mx 200 32 mb = problem??

Autor: Tonzi (tonzi_at_icpnet.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 17:43:25 MET

Witam!
po problemach z SB live i (chyba)pomyslnym ich rozwiazaniu blueskriny (w
win XP)wciaz sie pojawiaja:(
tym razem pokazuje mi info ze mam sobie zmienic grafike :-D problem w
tym ze niebardzo mam na to ochote ;) ale stabilnosc kompa raczej jest
"niewystarczajaca" komp nie krecony wiec to nie wina FSB w ustawieniach
grafiki generalnie wszystko mam na disabled, wszystkie shawowy biosu i
inne takie powylaczane...
grafika sie nie przegrzewa bo niema od czego :) wentylatorek ja bardzo
ladnie chlodzi wiec to nie to :(
zmienialem detki na starsze nowsze i to samo sie pojawia wciaz :(
trace juz glowe :(( jesli ktos moze mi pomoc bede wdzieczny!!

--
..:: New ftp://127.0.0.1/WAREZ [60 GB VIDEOZ,APPZ,GAMEZ,MP3Z]::.. @ ::..