jakosc obrazu..

Autor: gibs0n (gibs0n_at_skysquad.net.antispam-sucker)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 17:35:19 MET

witam..
niedawno pytalem Was o przyczyne kiepskiej jakosci obrazu w winxp na
monitorze iiyama 454 19'' i palitdaytona gf3 ti200
stwierdziliscie ze na 99% jest to wina karty graficznej :( oka, wierze
Wam :))))
jako ze nie mam teraz pieniedzy zeby kupic inna karte (jakiegos radeona
wydajnosciowo podobnego do gf3ti200) to mam takie pytanie..
czy np zmiejszenie taktowania rdzenia GPU cos by pomoglo ? domyslam sie
ze spadnie wydajnosc,ale co bedzie z jakoscia obrazu ?

moze znalazl by sie ktos kto za jakas doplata (z mojej strony
oczywiscie) wymienil by sie karta graficzna na jakas ATI (r. 8500 ?)

pozdr
gibs0n