Re: GF4Ti4200 a jakosc obrazu ?!

Autor: oVo (ovo_at_wykasuj.to.poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 17:21:06 MET

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako Krzysiek Szczepanek
<silverman_at_go2.pl> napisal mniej wiecej Mon, 24 Feb 2003 14:49:54
+0000 (UTC) (o ile mu zegarek dobrze chodzi) cos takiego:

>To nastepnym razem kup sobie GF produkcji Asusa, Elsy, PNY czy Herculesa.
>Wtedy mozemy dopiero podyskutowac na temat roznicy w obrazie miedzy GF a
>Radeonami :)

Racja panie dziejku. Obraz z tych Radeonów które przeszły ostatnio
przez moje ręce nie umywa się do Creative'a czy Asusa Deluxe na GF.
A oprogramowanie i drivery o niebo lepsze.
Zaczynam sobie pomału odpuszczać ATI, za dużo nerwów człowiek traci.
Czekam na jakąś promocję i won z Herkulesem 8500 z mojego PC.

Pozdrawiam

oVo