Jak sflashowalem bios..[ciekawe?]

Autor: Michał \(USRobo\) (usrobo_at_NOPSAM.irc.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 16:00:32 MET

Witam!
Częśc z Wak która śledzi grupe zaprwne wie ze zle wgralem sobie upgrade do
biosu.
Juz chcialem kupować programator, jak wpadl mi do glowy pomysł z "hot swap".
Ale problem był w tym ze nie mialem takiej samej plyty, co gorsza nie mialem
nawet takiego samego biosu!

Ale zaryzykowalem i wyszło.
A teraz troche faktów dla tych co chcą kupować programator po wpadce z
biosem.
padniety bios: Plyta M575 cirix 233 z biosem AMI.
bios ok: płyta micro star ms6117 ver 1.1 lx6 z biosem AWARD !!!

podmienilem sflashowalem i ....

DZIALA!!!

pozdrawiam wszystkich którzy mi w tym pomogli ;-)