Re: Głupie pytanie to było?

Autor: grzesiek (louie2_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 15:40:38 MET

> Jeszcze sprawdz czy przypadkiem nie masz wlaczonego wyjscia TV. Wylacz i
> sprawdz czy pomoze. Jak pomoze to ustaw sobie np klonowanie ekranu i bedzie
> ok.
>
> --

W innym temacie to napisałem ale chodzi o to że pod win 98SE w panelu
kontrolnym ati nie ma zakładki "Atrybuty" w której to ustawia się max
rozdzielczosć i odświeżanie monitora. Pod XP takowa zakładka jest ale nie pod
win 98SE. Dziwne> Bo np. pod 98SE gdy mam podłączony telewizor pod wyjście S-
video i gdy kliknę na jego zakładkę to mam dostęp do atrybutów telewizora.
Ale gdy kliknę na zakładkę monitora to takowych atrybutów nie ma!!! Również
gdy wyłączę wyświetlanie na S-video.
A są pod systemem XP. Instalacja z tej samej płytki.
Czyli co? Błąd jakiś przy instalcji czy coś trzeba zmodyfikować by ta
zakładka się pojawiła????