Re: Włączanie pompki

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 15:19:26 MET

In article <Xns932C9A0823DE7silvermango2pl_at_193.110.122.83>, Krzysiek
Szczepanek wrote:

> NIe popdaj w skrajnosci bo idac tym tropem dochodzi sie do wniosku ze
> nasze pecety to badziew w porowaniu ze specjalistycznym sprzetem... a
> przeciez nie o to chodzi...

Bo tak jest, na dodatek z założenia. Przyczepianie do kiepiastego,
blaszanego peceta jakichś bajeranckich pompek za kilkaset zł i tłumaczenie
tego niezawodnością przypomina mi różne "platynowane wtyczki" i
"antygrawitacyjne podpórki do kabli" dla tzw. audiofili :)

Niezawodna pompka jest ważna w akwarium, żeby rybek nie uśmiercić. Komputer
najwyżej się zawiesi, wtedy kupisz sobie nową pompkę za 30zł.

Paweł