Abit BD7-II usypia :((.

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 21:40:08 MET

Co zrobic zeby Abit BD7-2 nie usypial po pewnym czasie ?
Chcialbym zeby komputerek liczyl sobie Seti jesli nic na nim sie nie
dzieje. A on durny po 2 czy 3 godzinach przechodzi w stan uspienia i
nic nie robi, tylko pobiera prad niepotrzebnie. W biosie mozna wybrac
tylko 2 opcje oszczedzania enegrii, albo usypianie (takie jak teraz),
albo hibernacje, dodatkowo jest wylaczany RAM (tak wynika przynajmniej
z instrukcji). W obu przypadkach komputer jest bezczynnie wlaczony
:((. Niestety w windowsie (2k) dla tej plyty brakuje zakladki APM w
Opcjach Zasilania, i nie mozna wybrac ze to winblołz obsluguje APMa,
choc nie jestem pewny czy akurat ta opcja pomoglaby w tym przypadku.

Mam najnowszego BIOSa, probowalem wszystkie ustawienia w schematach
zasilania, i niestety zawsze to samo debilne zachowanie. A moze
wszystkie plyty Abita pod p4 sa takie debilne ?

Mozna to jakos wylaczyc ?

pzdr,
Dentarg

--