Re: zasilacz 400W - skad?

Autor: benek (benek.benek_at__wp.pl_)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 14:09:49 MET

> ... a raczej o ... Q-Tec'u ...

a ja mam nadzieje ze Ty mowisz o prawdziwym Q-Tec a nie tej podrobie (w
blyszczacej/niklowanej obudowie i z zolta/pomaranczowa naklejka) co jest jej
pelno na gieldach/allegro/sklepach !!!
wez to ogladnij i sie zalamiesz - z parametrow na naklejce wynika ze te 400W
to tak na prawde ~330W, radiatory jakies male jak w Codegenie a najbardziej
odrzuca mnie naklejka znamionowa - we wszystkich egzemplazach jakie
widzialem (ok.20-25szt) byla krzywo naklejona a wygladala jakby ja ktos
wydrukowal na przedpotopowej drukarce laserowej - jednym slowem ten zasilacz
wyglada na "made in garaz" :-(

pozdrawiam