Jak ustawic obroty ?

Autor: dagres (dagres_at_interia.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 13:57:50 MET

W moim kompie byl do niedawna zainstalowany
wentylator do procesora - Tracer - 5000 RPM.
Poniewaz byl dosyc glosny, wymienilam go na Colorful Silent Control.
Z opisow sprzetowych wiem, ze nowy cooler ma 4000 RPM,
ale u mnie dziala na 3000.
Mam zainstalowany Motherboard Monitor - byl skonfigurowany przez serwis
- ale wtedy jeszcze w kompie byl zamontowany Tracer 5000 RPM.
Czy ktos wie jak przywrocic nowemu wentylatorowi
standardowa predkosc w tym przypadku ? - a wiec 4000 RPM

Dzieki
Pozdrawiam
De.eR