Re: legalność OS

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 12:34:53 MET

Użytkownik "Polmax" <polmax_at_polmax.com.pl> napisał w wiadomości
> nie,
> zakup systemu oem może nastąpić wyłącznie
> z urządzeniem wewnętrznym np. kartą sieciową.

tu się zgadzam

> pamiętaj, że muszą być na jednej fakturze.

a ciekawe gdzie to wyczytałeś?
dowodem legalności nie będzie faktura a nalepka (certyfikat
autentyczności) , która jest dostarczona z Windowsem
przyklejona na urządzenie z którym Windows został kupiony.
Ja przykleiłem swoją na instrukcję i w świetle prawa kupiłem
w sklepie pirata za 450 zł :-) Ale mam to w du...

A na dowód tego, że mam rację cytuję co znajduje się na
okładce instrukcji:
"UWAGA: Producent komputera przed dostarczeniem tego
systemu komputerowego jest zobowiązany umieścić na nim
etykietę Certyfikatu Autentyczności"
A więcej informacji można znaleźć tu:
http://www.microsoft.com/poland/oem/legalne/umowa.htm