Zabawa biosem od R8500LE

Autor: Daniel 'CormaC' Bartosik (daniel_at_samael.k.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 21:08:52 MET

Zrzucilem sobie bios z mojego R8500LE Sapphire 250/230 (to fabrycznie,
bo pod PowerStripem mam ustawione 275/255). Otworzylem go RadEditem i
mam takie pytania:

1) Na liscie TV Initialization Standard mam wybrane NTSC. Czy to
oznacza, ze karta obsluguje wlasnie NTSC a nie PAL? Czy jesli zamiast
NTSC wybiore PAL, to faktycznie zmieni sie standard wyswietlania obrazu?

2) Zainteresowala mnie opcja Memory Timings. Jest tam defaultowo CAS2
(normal). Czy bardzo ryzykowne bedzie ustawienie CAS1 na pamiatkach 4ns?
Przypuszczam ze tak, ale wole miec pewnosc. Zmiejszenie CAS zapewne
umozliwi dobranie sie do taktowania pamieci, ktore obecnie powoduje
artefakty - dobrze mysle? :)

Z gory dziekuje za podpowiedzi!

Pozdrawiam!

--
::   Daniel "CormaC" Bartosik    ::   "Life can be for living         ::
:       daniel_at_samael.k.pl       ::    Just try and never give in!"    :