Re: karta grafiki - trudny wybór

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 20:53:06 MET

> dlaczego? taki zly? tzn wolny czy co?

ale co Radek na SDR czy PowerColor ?
- nowoczesna grafika z SDR to tak jak PIV z SDR -> wydajnosc tragiczna moze
nie w porownaniu z np TNT2 M64 ale w porownaniu z karta na identycznym GPU
tylko na DDR
- a co do PowerColora nie znam osobiscie nikogo zadowolonego z kart tego
producenta, ale znam kilka osob niezadowolonych (ze 4 nawet bardzo
niezadowolone)

> tak naprawde to mam celka 600 i juz chodzi podkrecony na 700... max to
> jakeis 750 ale czasami zwichy ma wiec chodzi na 700

duzy cooler + podniesienie napiecia o jakie 0.1V powinno zaradzic temu
problemowi (zwiech)

> nio ciezko w sklepie raczej nei zademonstruja mi hmm ale zmienily sie
> przepisy czy czasem tam nei ma czegos o testowaniu sprzetu przed kupnem?

dlatego napisalem szukaj Szafira :-)
firma niby malo znana, lub inaczej znana od niedawna a tak na prawde wiele
Radeonow BuildByATI to tak na prawde Szafiry

> hmm nio wlasnie ale wezmy dwie karty jedna super druga gorsza na jedenj
> obraz bedzie zyleta a na drugiej gorszy i co? moge isc do sklepu i
> powiedziec ze obraz do dupy i niech wymienia? wymeinia 10 razy i w kolko
> samo bedzie bo dupna karta...

no skoro karta generuje zly obraz to jest niepsprawna - czyli masz prawo do
reklamacji i nie pekaj dadza inna bo nie znam srewisu ktory by naprawial
(poprawial po producencie) karty graficzne ;-)
a co do ilosci razy to nie wiem jak jest w obecnym stanie prawnym -
najlepiej popros w sklepie zeby podlaczyli dana sztuke i sam stwierdzisz,
jak beda marudzili to znaczy ze maja jakies padaki a nie karty graficzne,
uciekaj z takiego sklepu ;-)

pozdrawiam