Re: Uruchom ponownie w trybie MSDOS

Autor: ktom (ktom2_at_poczta.fm)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 11:03:06 MET

Dnia 03-02-20 11:29, Użytkownik Janusz napisał:
> Jest sobie celeron 900, windows 98SE. Po wybraniu tej opcji /Uruchom
> ponownie w trybie MSDOS/ ekran roni się ciemny, nic się nie dzieje. Piszę w
> ciemno EXIT i komputer się resetuje - czy spotkał się ktoś z takim
> problemem?
> Pozdrawiam Janusz

Witam

Czesto spotykam sie z podobnymi problemami.
Wydaje mi sie, iz wystepuja one rownolegle z problemem zamykania systemu
Windows. Jezeli nie mozna zamknac win, to przejscie w dosa lub szybkie
przeladowanie windows tez zle dziala.
U mnie powodem zlego zamykania jest np. karta sieciowa, tzn. brak
podlaczonego kabla sieciowego (ethernetowego).

Pomoca w rozwiazywaniu problemu moze byc skorzystnie z uslug pomocy
DIRETXa (wiecejpomocy->rozwiazywanie problemow->narzedzia
rozw...win98->uruchamianie i zamykanie)

Tomek