NVIDIA Ti4200 8x - pytanko

Autor: PrzemekP (przemekp_at_icpnet.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 20:48:12 MET

Witam,

Niedawno kupiłem kartę graficzną Leadtek WinFast A280 TD LE. No i nie wiem
czy mi się wzrok popsuł, ale wydaje mi się, że czcionki jakby drgają na
krawędziach (szzcególnie widoczne przy czarnym tekście na białym tle) - w
każdym razie moja poczciwa RIVA TNT2 m64 chyba dawała lepszy obraz.
W niektórych testach piszą, że jest to jedna z nieprzyjemnych cech "nowych"
kości NVIDI z obsługą AGP 8x. Czy ktoś z grupowiczów zetknął się z podobnym
problemem, a może wie jak go rozwiązać? :-)))
W sumie wydałem na tą kartę ponad 800 zł i za tą ceną oczeliwałem czegoś
więcej.

Pozdrawiam,
Przemek