Re: legalno?ć OS

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 09:36:38 MET

Dnia pewnego pięknego (Mon, 24 Feb 2003 09:16:12 +0100), "Witek"
<opoki_at_poczta.onet.pl> był(a) napisał(a):

>Może to trochę ntg, ale mam nadzieję, że jakaś dobra dusza mi pomoże.
>Jak to naprawdę jest z legalnością systemu. Inaczej: Kupując nowy komp
>dokupuję do niego OEM i tutaj wszystko jasne, ale jeśli mam juz kompik, a
>chciałbym, żeby wszystko było legal? - Czy kupno OEM np z myszką załatwia
>sprawę?

Windowsa ? To w takim razie możesz kupić OEMa z jakąś częścią
wewnętrzną -- Płyta gł, hdd, pamięć, wg niektórych także FDD

Opisane jest to dość ogólnie w licencji OEM, gdzie jest napisane, że
OS z dowolnym urządzeniem nie będącym peryferiami, a pozostałe
oprogramowanie (a więc też pakiet Office) razem z całym zestawem.

--
Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
(ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)