obroty wiatraka

Autor: Kwasik (kwasik77_at_o2.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 09:38:23 MET

Hejka!
Kupiłem se nowy wiatraczek na mojego Duronka.
No i jestem w pilnej potrzebie softu zmniejszającego prędkości
wiatraków(jest za głośno :).
Po wstępnej analizie CPUCool i Speedfan'a nabrałem podejrzeń, że moja płyta
(Abit KT7A, bez Raid) nie posiada układu regulacji napięcia wentylatorów....
byłoby to straszne :(
Bawił się ktoś z Was tą płytą na tę okoliczność?
jeśli jednak posiada, to prosiłbym nazwę softu, który to obsługuje i w dwóch
słowach konfigurację ... bo może coś przeoczyłem .... oby :)

pozdrawiam
Kwasik

Wiosna tuż tuż :)