Re: samoczynny restart HDD

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 08:38:29 MET

Użytkownik "Guzik" <guzio69_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marco" <notrue_at_interia.pl> napisał w wiadomości

KT7
> wiem
> "niedokladne"

> nie, nie mam, w tym kierunku tez myslalem, powylanczalem wszelkie
> hibernacje, oszczedzania energi itp
W biosie też wyłączyłeś ?
Ja miałem coś takiego podobnego i okazała się wtyka zasilająca wadliwa tzn
przy poruszaniu wtyką następowao hamowanie talerzy do 0 i jak poruszałem to
dysk startował od początku , sprawdź mu napięcie na wyjściu tej wtyki gdy
dysk " stoi " , najlepiej jak woltomierz będzie przypięty non stop i zobacz
co się dzieje z napięciem podczas tego resetu to Ci powie czy zasilacz na
bank nie wyłącza napięcia jeśli dalej się będzie tak działo to poruszaj
wtyką w gnieździe być może tam będzie jakiś luz który powoduje zanik
napięcia dla dysku .

pozdr
tomekn