ECS czy MSI?

Autor: g a v r o n (itworx_at_HATESPAM.data.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 08:38:57 MET

Hej.

W wyniku pewnych zdarzeń stałem się posiadaczem dwóch równorzędnych (chyba)
płyt:

1. ECS L7VTA KT 400
2. MSI KT3 ULTRA2-C na KT400

No i moje pytanie do Was. Którą z nich opylić a którą zostawić. Obie są w
pełni sprawne. Bałem się o tego ECS'a bo naczytałem się że dużo jest dennych
egzemplarzy ale jest OK. ECS na AGPx8 i można wsadzić tam te szybkie DDR'y
(400). MSI to stabilność i jest chyba szybsza. Ale ten ECS z szybką kartą i
pamięciami powinien bić na głowę MSI. Ale może nie mam racji. Dlatego
prosiłbym o krótkie info za którąś z tych opcji :-)

Pozdrawiam serdecznie

g a v r o n