Re: Włączanie pompki

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 07:11:08 MET

Użytkownik "LeNiN" <lenin26_at_wp.pl> napisał w wiadomoœci
> Witam,
>
> Zastanawiam się nad zakupem zestawu do chłodzenia wodą z cpc.pl (zasialcz
> blok na procesor) i mam pytanie do użytkowników.
> 1. Jak rowiązujecie problem włączania pompki wraz z włącząniem komputera ?

Stale podlaczona. Nawet kupilem sobie taki kabelek zasilajacy monitor od
zasilacza kompa do monitora, skrocilem i podlaczylem pompke rownolegle i
kabel zasilajacy kompa wkladam w jedna koncowke tego kabla a z drugiej
strony podlaczam do kompa. Te pompki dluzej dzialaja, jesli sa nonstop
wlaczone. Pradu Ci szkoda, ze nie moze byc wlaczone caly czas? Ktos kiedys
liczyl ile ta pompka kosztuje i wyliczyl, ze 1-1,5 zl + VAT.

> 2. Jak spisuje się zasialcz, który oferują, jaka jest moc ("prawdziwe"
300W
> :))?

Nie wiem nie posiadam.

--