Re: Peltier i zasilacz AT- czy pociagnie?

Autor: Grzegorz Gabryś (gabi999_at_plusnet.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 00:16:43 MET

fazerbit wrote:
> Na wysluzonym juz zasilaczu AT mam napisane, ze pociagnie
> 12V przy max obciazeniu 8A. Moje pytanie brzmi:
> czy pociagnie on w miare stabilnie peltiera 68.8W?

Zamiast pytac do wez ksiazke zobacz co to jest wat i policz. Ludzi sa
dzis strasznie leniwi.
1W=1V*1A czyli 68,8/12 tylko modul ma pewnietaka moc przy 13,2 lub 24,6
Wychodzi 5,75 A (dla 12V)czyli bedzie pracowal bez problemu.
Peltier nie potrzebuje stabilnego napiecia tylko dobrego chodzenia.

--
RC5-72 polska druzyna     Przylacz sie i ty
http://stats.distributed.net/team/tmsummary.php?project_id=8&team=5993