Re: ISDN instalacja

Autor: See_you (seefiveyou_at_gazeta.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 23:35:58 MET

"jarek" <mitki_at_priv2.onet.pl> wrote:

> Jasne, dzieki
> ale jak wowczas skonfig. polaczenie DialUp ???

Normalnie, jesli dobrze zainstalujesz sterowniki to
dialup wykryje twoj adapter ISDN - reszta ja zwykle.
Powtarzam - to nie jest modem i nie szukaj ani nie instaluj go
przez "modemy" z Panelu sterowania.
Najlepiej zapytaj na:
pl.misc.telefonia.isdn,
moze ten twoj adapter ma jakies specyficzne oprogramowanie
- w co watpie...
See_you