Re: Przepalone CD-R

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 22:30:33 MET

pajko_at_op.pl wystukał (news:5434.000001c8.3e592e0f_at_newsgate.onet.pl):

> Szukam informacji o tym czy da sie wykorzystac zepsute płytki CD-R
> jesli zostaly one przepalone, zepsute itd. To znaczy przerwano ich
> nagrywanie i taki program jak Nero mówi że są zepsute! Czy da sie

Smacznego. Nie da sie - ale jak znajdziesz zastosowanie to mam kilka
szpulek do oddania ;-) Mozna probowac odratowac plytke, na ktorej we
wczesnej fazie wyszedl buffer underrun - po prostu zamykasz sesje; raz
sie uda drugi raz nie.
Pozdrawiam
Egghead