samoczynny restart HDD

Autor: Guzik (guzio69_at_wp.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 22:19:46 MET

spotkal sie ktos moze z takim dziwnym zjawiskiem, tzn raz na jakis czas
"resetuje" mi sie hdd, tzn nagle slychac takie "pstryk" i dysk jakby sie na
nowo rozpedzal, system sie wiesza na chwile a czasami tylo reset pomoze

no i nie wiem skad to sie moze brac, dysk juz byl sprawdzany u kolegi i tam
chodzi bez zarzutu, plyta glowna jest nowiutka (na poprzedniej ABIT KT7
dzialo sie to samo, dysk tez byl inny i tez sie resetowal), wiec nie wiem co
to moze byc?? software??? (win) czy moze zasilacz daje zbyt "niedokladne"
napiecia ?? (w biosie 5V = 4,6V, 12V = 13,3V)

system: Win XP SP1, plyta Gigabyte 7VAXP, Maxtor 80GB

Please help!!