Re: cienkie Baracudy

Autor: Marcin (emgie78_at_prosze-bez-spamu.wp.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 22:02:20 MET

Użytkownik "Ja_Nul^" <ja_nul_at_o2.pl> napisał

> Zawsze miałem sympatie do firmy Segate, ale ponieważ zmniejszyli gwarancje
> do roku wybrałbym Caviara. To musi o czymś świadczyć, moim zdaniem to było
> bardzo złe posunięcie, wolałbym kupić droższy dysk z 24 miesięczną gwarancją
> niż tańszy z 12 miesięczną.

Hmm, ja tez bym wolal - kazdy by wolal.
Ale czytam Wasze posty i nie wiem czy czasem nie trzeba sie przesiasc na SCSI.
Barracudy IV sie sypia, V popiskuja. Caviary SE stukaja (potem padaja?).
Panowie, co sie dzieje?

A dysponuje juz ktos moze juz nowa Barracude 7200.7(+) ? Ciekaw jestem wrazen.

Pzdr,
Marcin