Re: Problemy z sb live! 5.1 oem

Autor: K.ii-V-ii (jary96_at_wp_spam.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 20:05:34 MET

: Liveware nie chce sie zainstalowac (wyrzuca blad, ze za malo
: miejsca na dysku).

no to jak za mało miejsca na dysku to co sie dziwisz!?!
zwolnij miejsce i zainstaluj staff...

: Druga sprawa to cichy dzwiek z glosnikow. Korzystam ze zwyklych kolumn od
: wiezy, bez posrednictwa wzmacniacza. Na poprzedniej karcie (sb 16) dzwiek
: byl o wiele glosniejszy. Mozna cos z tym zrobic?

może masz wyciszone wyjścia - Regulacja głośności skrót jest bodajże w
rozrywce? no szukaj przez menu start bo ja mam wszystko poprzeinaczane ale
chyba gdzieś w akcesoriach ;)
albo uruchom: SNDVOL32.EXE i ustawiasz głośność