Re: pompka z cpc.pl

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 21:33:27 MET

In article <5434.000001a1.3e59239e_at_newsgate.onet.pl>, piecyk_at_buziaczek.pl
wrote:

> zrobilem sobie wlasny zestaw do chlodzenia wodnego i kupilem pompke 12 DB
> (podobno) i mi troszke glosno chcodzi.
> Mam pytanie do osob posiadajacych podobna pomke lub caly zestaw.
> Jak wiecie jak ja wyciszyc jeszcze to piszcie,

Jakiego rodzaju dźwięki wydaje ta pompka? Jeśli to niskie buczenie, to
wystarczy postawić zbiornik z wodą na kawałku gąbki, żeby drgania nie
przenosiły się na podłogę i nic nie będzie słychać. A jeżeli to takie
brzęczenie i cykanie, jakby w pompce latał jakiś mały kamyczek czy
poluzowana śrubka, to jest wadliwa i trzeba ją wymienić. U mnie tak się
zrobiło po kilku miesiącach działania tego zestawu, pompka czasem brzęczała,
czasem nie, napisałem do CPC i błyskawicznie dostałem nową, a starą
odesłałem po wymianie.

Paweł