Re: Jaka pyta główna?

Autor: Xiz (xizang_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 19:07:53 MET

Użytkownik "Mirosław G." <mgboczna_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Chciałbym w swoim kompie zmienić płyte główną i procka.Nowy procek to
> athlon1700+.Jak płytę możecie mi polecić tak aby istniała możliwość
> podkręcania tego procka i płyta chodziła stabilnie?Pozdr.

Mam Gigabyte 7VA-C i athlona 1470 @1836 (166*11). Co jak co, do podkręcania
płyta ta nie będzie najlepszym wyborem (brak możliwości zmiany mnożnika),
ale z pewnością stabilnym i ekonomicznym, cena ok 320 zł. Procesor
oczywiście kręci się dużo mocniej, u kolegi na jakimś MSI chodzi spokojnie
na 12*166, u mnie na 11*182 nie wytrzymał dysk :)

--
Pozdrawiam Xiz