Re: sis 630/730 w notebuku - brak regulacji kontrastu/jasnosci

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 19:57:42 MET

"Bali" <balimis_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:b1m2at$47s$1_at_atlantis.news.tpi.pl):

> mam notebooka Aristo 8800 ze zintegrowana karta graficzna sis
> 630/730 na pokladzie. Wyprobowalem juz kilka wersji sterownika i
> nic: w zaawansowanych opcjach graficznych ustawianie
> gammy/kontrastu/jasnosci za pomoca belki przesuwnej nic nie daje!

Kupilem niedawno ASUSA L2000E rowniez na SISie 730 i jest piekna
regulacja gamma - jak chcesz to napisz na priv moge Ci ten sterownik
podeslac. Ale w zasadzie uzywam tylko sciemniania - do pracy w nocy,
rozjasnianie chyba nie ma sensu przy tych jaskrawych swietlowkach (no,
moze w pelnym sloncu). Po maksymalnym sciemnieniu jest OK nawet w
calkowitej ciemnosci.
Pozdrawiam
Egghead