Re: temperatura

Autor: Xiz (xizang_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 18:58:58 MET

Użytkownik "Dorian" <dorian.poland_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Ja tez czytam od czasu do czasu ale zgadzam sie z tym ,ze nikt nikogo do
> czytania grupy nie zmusza i tyle :))

Dobra, zgadzam się że nie musze czytać wszystkich wiadomości, ale
przyznacie, że jeśli subskrybuje 15 różnych grup i na każdej z 200 nowych
wiadomości 10 to pytania na które spokojnie można znaleźć odpowiedź w
archiwum, to przeglądanie tego wszystkiego staje się uciążliwe. Ale kończę
temat który może niepotrzebnie zacząłem żeby nie zaśmiecać i nie wkurzać
stałych czytelników.

--
Pozdrawiam Xiz