Re: Modecom EX-2 czy Prostation co wybrać ?????

Autor: Marcin I. (m.i_at_beztegotxtpoczta.fm)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 17:53:40 MET

Użytkownik <piotr19772_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale przeglądałem kilka sklepów i nie mogłem znaleść Imperiala l
> ub ciężko dostępny jest ten model teraz ;)

http://sklep.axel.com.pl/index.php?zrob=opis&kat=23&o=OB-D-K1015&pod=P4

http://www.sklep.gral.pl/podzespoly/index_opis.php?id=1495 - pisza ze brak
pewnie dlatego ze ostatnia sztuke bralem ;)

>PS Ale teraz jak być musiał wybierać z tych dwóch to która być wybrał

Powiem tak:
Wyglad - Prostation
Funcjonalnosc - EX-2

Dodatkowo EX jest duzo tanszy - jak kolega napisal cienkie blachy" i moze
rdza szybko wchodzic ;) Porownaj sobie te obudowy na sklep.gral.pl widac
roznice i wybierzesz to co potrzebujesz. Ja bym bral jednak Imperiala :)

Napisz co wybierzesz ostatecznie.