SL-75DRV 2 - problemy z kontrolerem IDE

Autor: tidytrax_at_poczta.fm
Data: Mon 03 Feb 2003 - 19:42:03 MET

Mam ta plyte juz prawie rok. Od kilku tygodni zauwazylem problemy z kontrolerem
IDE. Objawiaja sie one tym, ze czasami przy starcie nie jest wykrywany dysk
MASTER z kanalu IDE1. Podlaczalem zamiast niego CDROM (by upewnic sie, ze nie
jest to problem z dyskiem) i powtarza sie to. Zamienialem tez wtyczki z
zasilaniem ale nie pomaga. Wiec chyba jednak kontroler. Ale czy aby na pewno?
Gdy juz odpale system to czasami dysk/cd-rom z tego kanalu mi sie nagle
odlacza.....I wtedy mowie sobie: kocham to. A jestem wtedy bardzo wk......
Co robic?