Re: Karta Muzyczna Yamaha ( ?? )

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 19:29:04 MET

> Mam kartę muzyczną YAMAHA z serri OPL3-SA. Zainstalowała się wszystko
prawie
> chodzi super. Jest jeden problem. Częstotliwość próbkowania jest gdzieś
> ustawiona na 48 a ma być 44.1. Jak to zmienić?

Twoje pytanie jest co najmniej bez sensu. Co to znaczy jest ustawiona na 48
??? Kazdy program sam ustala z jaka czestotliowscia probkowania bedzie
odtwarzany dzwiek w zaleznosci od tego co jest odtwarzane. Jezeli w danym
momencie kozystasz z driverow direct sound to one uzywaja do miksowania
wlasnie maksymalnej dostepnej czestotliwosci probkowania. I nie rozumiem po
jaka ch.... chcesz obnizac to do 44.1KHz ....
Sam jestem uzytkownikiem takiej karty (albo ciut nowszej) i jestem
zadowolony z tego, ze mam do dyspozycji probkowanie 96KHz .... I wcale nie
mam zamiaru obnizac tego do 44.1KHz ....

Jezeli zmiana probkowania potrzebna ci do nagrywania to ustawia sie to w
programie do nagrywania dzwieku (np. cool edit).