Kyocera FS-600 i "wydruk" pustej strony

Autor: Wojtek Michalski (hallmierz_at_wp.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 18:28:48 MET

Witam,

jak w drukarce Kyocera FS-600 wyłączyć ignorowanie pustych stron? Jest tak,
że gdy dostanie polecenie wydruku pustej strony po prostu je zignoruje, a
chcę, aby wypluwała pustą stronę gdy dostanie takie polecenie. Ignorowanie
tego powoduje komplikacje przy druku dwustronnym.

Ściągnąłem najnowsze sterowniki, ale nie mogę się doszukać tej opcji
(Windows 2000)

--
S pozdravem, Wojtek Michalski
W nagłówku adres antyspamowy, poprawny to: wojtekm [małpa] tsb.pl