Re: REWELACYJNA STRONA

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 16:25:33 MET

mirro napisał:

>itp.;
>>

>No nie tak do konca. Na starszych plytach (np: do Pentium I) nie ma opisu na
>laminacie

1) bzdura;
2) opis zworek na plycie maja plyty pewnych producentow; niezaleznie
od tego, czy to plyta pod 486 czy pod pIV; jak producent ma ochote to
nanosi opis zworek;
3) taka strona nie jest potrzebna, zeby ja znac; bo po co znac setki
adresow, ze np. pod jednym jest opis zworek na MOBO, na innych opis
karta graficznych itepe, skoro jest jedna strona; nazywa sie
www.google.com i za jej pomoca masz w niecale 0,47sekundy wszystkie
potrzebne dane?

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?