Podstawowe informacje o pecetach.

Autor: silvergreen (silvergreen_at_genius.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 17:46:18 MET

Witam,

Jakis czas temu wypadlem z tematu komputerow. Chcialbym teraz na nowo
troszke sie tym zainteresowac. Mam w zwiazku z tym goraca prosbe.

Czy mozecie polecie mi jakas lekture / lektury (URL?) skad moglbym sie
szybko dowiedziec o panujacych na rynku pecetow trendach? Chodzi mi o to
jakie teraz "chodza" plyty glowne, jakie chipsety, pamieci itd. Takie
informacje dla kogos kto mial 2 -3 lata przerwy.

Z gory ogromne dzieki
silvergreen