Konfiguracja kompa

Autor: Paweł Hrycyk (pawelhrycyk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 16:14:49 MET

Witam

Pomóżcie mi wybrać konfigurację kompa. Komputer będzie używany przeważnie
do prac biurowych (edytory tekstu, excel...) i do grafiki (grafika 2d). W
niewielkim stopniu będzie używany do grania.

Procesor miałby być któryś z athlonów (który?), dlatego też przeglądałem
płyty asusa. Zwróciłem uwagę na model A7S333, nie wiem czy dobrze wybrałem.
Ram to jakoś sobie dobiorę (Kingstom będzie dobry?). Z grafiki to nie mam
zielonego pojęcia co mógłbym sobie wybrać. Poradźcie jaką grafę.
Chłodzenie: jaką obudowę wybrać coby miała dobry zasilacz i dobry (w miarę
cichy, wiatraczek), brać procka w wersji box, czy może osobno kupić
jakiegoś coolerka?

Chciałbym sie zmieścić z tymi podzespołami (płyta główna, Ram, Procek,
obudowa, grafika) w granicy 2000 złotych.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestię.

Pozdrawiam
Paweł