Czy taki zestaw to dobry wybor?

Autor: Frundsberg (kampfgruppe_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 16:21:56 MET

Witajcie

Prosba - zrecenzujcie mi czy to dobry wybor mojej nowej maszyny bo mam juz
kwadratowa glowe:

Athlon 2.0
plyta MSI MS-6570G (ew Asus A7N8X - wtedy extra grafika)
2x 256DDR 266 (ta druga dla grafiki zabudowanej na MSI)
CDR LG LG 52/24/52 OEM (GCE-8520B)
DVD LG LG GDR-8161B 16X OEM

LG 17`` SW E700B Flatron (dobry wybor ? cena wydaje sie rozsadna)

...czy moze lepiej kupic jednak mniej zintegrowana plyte
...a moze ja wogole zle caluje w ten nowy chipset n-vidii

Dzieki za dobre slowo... i jesli nie tak cos pomyslalem to dajcie prosze
alternatywe...

--
Pozdrawiam
Michał