Re: HALT

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_wytnijto.go2-pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 16:14:25 MET

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala napisał(a):

> Czy istnieje jakis program uaktywniający instrukcję HALT w Athlonie
> XP/kt266a?

Jest :-)

> Na razie zmieniłem ręcznie odpowiedni rejestr programem wpcredit, ale na
> dłuższą metę jest to uciążliwe.

Polecam WPCRSet tego samego autora, co WPCREdit
http://www.graphicdesignetc.com/Downloads2/wpcrset12.zip

Posiada on taką przewagę nad softcoolerami, że w systemach 2k/XP uruchamia
się jako serwis już w trakcie uruchamiania systemu, a nie dopiero po
zalogowaniu do systemu jak w przypadku softcoolerów; po drugie zajmuję
minimalną ilość pamięci; po trzecie stosując CPUIdle 6.0 miałem jakieś
problemy z grami, np. Quake3 mi strasznie szarpał - oczywiście nie oznacza
to, że ty również będziesz miał ten problem.

--
Pozdrawiam,
 Szymon                          mailto:mooscimol_at_o2.pl