Re: Bios w laptopie - poratuje ktos??

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl.no-spam)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 15:25:43 MET

| Ostatnio pozyczylem laptopa koledze. On trzymal go w pracy i zalozyl haslo
| na biosa. Nie uzywal go jakis miesiac i wczoraj mi oddal. ja sobie odpalam
| go i ... niespodzianka ;-( haslo. Dzwonie do niego a on mi na to ze
| zapomnial. Czy jest jakas mozliwosc zresetowania biosu jak w zwyklym PC??

Miałem podobny problem. Bateryjka była pod klawiaturą :-) Ale nie w każdym
laptopie będzie bateryjka :-O
Wtedy masz sytuację opisaną przez przedpiśćców.
Aha - możesz jeszcze spróbować fabrycznego hasła-klucza. Do większości płyt
głównych są taki, więc i do laptopów mogą być. Poszukaj w sieci.

Pozdrawiam,
    Tygrysek

--
Zapraszam na   http://strony.wp.pl/wp/taurus-ui/
Do pobrania kilka bezpłatnych programów: