Re: Kabelek do Tv

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl.no-spam)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 15:14:04 MET

| Nigdzie nie moge znalesc informacji odnosnie kabelka do podlaczenia Tv.
| Nie chodzi mi o to ile zyl i jakie koncowki, tylko o parametry kabla.
| Ma moze ktos z grupowiczow jakies namiary na info o tych parametrach?
| Lub jakies sugestje.
| Dlugosc ok 4m.

Kupiłem jakiś kabel professional video (okrągły, 2 żyły w osobnych
ekranach) - o ile pamiętam 4 zł/mb. Mam kabel 10 mb i obraz jest jak żyleta
(Geforce 2 MX). Przy 4-ch metrach to chyba nie ma co sobie co głowy
zawracać, tylko kupić jakikolwiek kabej, no może pomijając te
najtandetniejsze do audio. Trzeba szukać po prostu kabla do SVHS i wybrać
ten najtańszy. Chyba, że to zastosowania prof. i karta ma też jakieś super
wyjście TV... ;-)

Tygrysek