Uzupełnienie danych (ale ze mnie głupek :)

Autor: Prysznic (prysznic2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 10:32:04 MET

Wiedziałem, że o czymś zapomniałem :(
Moja konfiguracja:

AMD K6 500 na Płycie Gigabyta z chipem ALi (najnowszy dostepny bios)
128 RAM PC133 (Płyta niby obsluguje 100, ale chodzi; po wlozeniu było ok.)
15GB IBM UDMA:on (wolne okolo 8GB); na drugiej tasmie w kieszeni 4GB
Seagate + CD-ROM
TnT2 M64 32MB (stery fachmana)
SBlaster 128 PCI (ster oryginalne z płytki)
Karta telewizyjna (nie instalowałem sterowników po ostatniej reinstalce)
Win 98 pierwsza edycja.
0 widocznych konfliktow, wszystkie urządzenia mają wlasne przerwania, nie
wiem jak z dostepem do pamieci ale chyba tez.
Wielkość pamięci wirtualnej zmianiana przez Windows (zaraz zmienie na jakąś
wartość stałą)

NIe wiem czy to ma jakikolwiek związek, ale mam jeszcze inny problem.
Mianowicie mam SDI podłączone na com1. SDI się nie połączy ani nie będzie
przesyłało danych, jeśli nie włącze WinAmp'a czy innego programu zajmującego
k.muzyczną. Również brak widocznych konfliktów. Kiedyś było dobrze. SDI na
drugim kompie działa ok

Pozdrawiam,
Prysznic