Re: Dobierają się do użytkowników Kazaa, Morpheusa czy Gnutelli!

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 09:48:35 MET

In article <3e3e2028$1_at_news.home.net.pl>, radxcell wrote:
> oficer policji jest w sadzie takim samym czlowiekiem
> jak ja i jego slowo ma taka sama wage jak moje

Gdyby tak było, to policja praktycznie w ogóle nie mogłaby łapać żadnych
przestępców, bo każdy bandzior mógłby powiedzieć, że policjanci zwinęli go
jak sobie spokojnie szedł ulic±, a teraz wstawiaj± kit, że niby brał udział
w strzelaninie albo napadzie. Tak samo nie mogliby wystawiać mandatów za
różne wykroczenia, np. zakłócanie spokoju, w takich sprawach nie ma żadnych
"materialnych" dowodów, tylko notatki w kajecie patrolu. A w s±dzie
policjant może i jest takim samym człowiekiem, ale gdy masz z nim jak±¶
sprawę cywiln± (np. zasadzi na swojej działce drzewo, które zasłania Ci
słońce i go za to pozwiesz), a nie gdy w ramach swojej pracy zebrał
odpowiedni materiał, na podstawie którego zostałe¶ oskarżony o przestępstwo
kryminalne.

Paweł